dijous, 22 de novembre del 2012

MAPA CONCEPTUAL / 2

Resum conceptual de les relacions entre ciència, tecnologia, societat, educació
i de la incorporació de les noves TIC a l'educació 

Augment de la complexitat entre els mapes inicial i final
Per a mi, inicialment, enfrontar aquesta relació entre ciència tecnologia i societat, passa per un moment de reflexió, sense més. No és una relació que et plantegis sovint. Però el fet de no haver de buscar informació i utilitzar només el coneixements previs, no constitueix cap repte pertorbador.
És quan començo el segon model, quan m’adono de la magnitud del que es demanava i valoro la desproporció que hi ha davant la simplicitat del model inicial.
No obstant això veig com intento acostar-me a una postura d’interrelació entre tots els elements, sense aïllar cap d’ells.
Encara crec que la educació és un reflex, mantenidor de la societat, però veig que la relació entre tecnologia i societat hauria de ser directa. Transmetent, el conjunt, una idea de complexitat que resta massa simplificada al meu model inicial.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada